6月27日 孫守り (25日)

  • 2016.06.27 Monday
  • 21:13

 

 

週末に孫守りをしました。まず行ったのは室内の遊び場。

とはいえ私は荷物の番だけ。お嫁さんは身重だし、主に娘と夫がちび3人の相手をしました。

 

Mi zorgis la genepojn en la lasta semajnfino.  Ni vizitis enĉambra ludejo.  Sed mi nur sidis gardante la sakojn.  Ĉefe miaj edzo kaj filino zorgis la etulojn, ĉar la bofilino havas bebon en sia ventro.    

 

 

一番小さい孫は自動車に夢中。本当は電車が大好きなんですけどね。

 

Al la plej malgranda nepo plaĉis aŭto.  Verdire li preferas trajnojn. 

 

 

 

一番大きい孫は人力飛行に乗ったつもりです。

男の子はやっぱり乗り物が大好きなんですね。

 

La plej granda nepo fervoris ludi per ĉi-suban ludilon, per kiu oni sentas sin kvazaŭ aerveturi.

Fakte knaboj amas veturilon. 

 

 

 

女の子は、以前より成長して夫とゲームに興じていました。

 

La nepino kreskiĝis kaj povis ludi kun mia edzo kun plezuro. 

 

 

 

そして、こんなコスチュームを着て、すっかりお姫様気取り。

 

Kaj ŝi fieris portante la belan robon kvazaŭ ŝi estus princino.

 

 

 

お昼は全員で。

子どもが多いので、ものすごくにぎやか。

 

Ni kune tagmanĝis. 

Estis tre vigle, ĉar ni estas kun tri geknabetoj. 

 

 

 

私は、天ぷらそばにしました。

そしてホットゆずで体を温めました。

 

Mi gustumis nudelon el fagopiro kun tempuro. 

Kaj mi varmigis la korpon per varma trinkaĵo kun vinagrocitrono. 

 

 

午後からは、娘とお嫁さんはそれぞれ自宅と実家へ帰り、私と夫は夕方まで郊外の公園で3人を遊ばせました。

子どもたちは大満足。疲れたけど私たちにとっても楽しい週末でした。

 

Posttagmeze la bofilino kaj la filino revenis al sia hemjo respektive. 

Mi kaj la edzo kune ludis kun la genepoj en la sportparko en ĉirkaŭurbo kaj ili estis tute kontentaj.

Ankaŭ mi kaj la edzo havis ĝojan semajnfinon, sed ni laciĝis. 

 

 

スポンサーサイト

  • 2017.03.21 Tuesday
  • 21:13
  • 0
    • -
    • -
    • -
    コメント
    孫守り,お疲れさまでした。
    入院エネルギーを,しっかり充電できましたね。

    天ぷらそばのエビ天は,丼の直径くらいの長さがある巨大エビ天ですね!
    • MOTOGEN
    • 2016/06/28 5:18 PM
    MOTOGENさん、コメントをありがとうございます。
    やっとエビ天そばを味わえました。

    ところで孫守りと入院前の掃除が限度で、今日はHgbがそろそろ限度のようです。明日はのんびりと過ごします。
    • koharu
    • 2016/06/29 1:44 PM
    koharuさん、そろそろ入院なさったかな。

    お孫ちゃんたちは可愛くて本当に元気をくれますよね。

    入院前の充電できましたね。
    まあ、子供たちは元気良くて疲れますけどね。

    治療が良い結果につながるように願ってます。
    • hi
    • 2016/07/02 3:41 PM
    お孫さんたちが何よりのエネルギー源ですね!!お兄ちゃんのお孫さんがすっかり少年らしくなられたので驚きました。お転婆さんのお嬢ちゃんも可愛らしくなって!本当に楽しみですね。
    • Sayuri
    • 2016/07/03 3:58 PM
    hiさん、コメントをありがとうございます。公開が遅くなってごめんなさい。

    もう貧血状態でしたけど、孫といるとつい動いてしまいます。楽しい思いもしたし、後で疲れが出たけれど、いい週末でした。
    • koharu
    • 2016/07/09 7:30 PM
    sayuriさん、コメントをありがとうございます。公開が遅くてごめんなさいね。

    ほんとに子供の成長には驚かされます。上の男の子は、隣の学校と一緒のスキー大会クロスカントリーでいい成績を出せてすっかり自信がついたようです。
    子供にとっては大きなイベントだったんですね。
    • koharu
    • 2016/07/09 7:37 PM
    コメントする








        
    この記事のトラックバックURL
    トラックバック

    PR

    calendar

    S M T W T F S
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031 
    << March 2017 >>

    selected entries

    categories

    archives

    recent comment

    recommend

    links

    profile

    search this site.

    others

    mobile

    qrcode

    powered

    無料ブログ作成サービス JUGEM