9月3日 入院前に

  • 2016.09.03 Saturday
  • 20:16

 

今月中にお嫁さんが息子のところへ帰ります。

私の入院が長引くと会えなくなるので、今日お嫁さんの実家へ行ってきました。

 

En ĉi-monato la bofilino revenos al sia hejmo, ĉe mian filon, kun siaj gefiloj. 

Tial mi vizitis ŝin ĉe ŝiaj gepatroj hodiaŭ, ĉar se mi longe restos en malsanulejo, ŝi revenos antaŭ ol mia elhospitaliĝo.  

 

 

上の孫は片時もじっとしていないほど活発ですが、恥ずかしがり屋。

私が行ってからしばらくはどうしたらいいのかわからずお母さんにちょっかいを出して怒られてしまいました。

 

La nepo estas hezitema, kvankam li energie moviĝas preskaŭ ĉiam. 

Tuj post mia alveno li ne sciis kiel konduti kaj iom sovaĝe atakis sian patron kaj estis riproĉita. 

 

 

それでもお気に入りのおもちゃと一緒に写真に納まってくれて、そのあと私のカメラであちこち写真を撮りまくって大喜び。

機械好きはお父さん譲りかな?

 

Sed post kelkaj minutoj li volonte fotiĝis kun sia plaĉa ludilo kaj li mem fotis diverdajn per mia folito kun ĝojo. 

Ĉu li amas aparaton same kiel sia patro?

 

 

 

ところで私はこのところ貧血が進んできました。

でも、以前ほど息切れや動悸がないからほとんど支障なく家事をこなしています。

鼓膜を切開して小さなパイプを埋め込んだのも効いています。

 

Nu mi anemiiĝis iom post iom. 

Sed mi povas dommastri preskaŭ senprobleme, ĉar feliĉe mi ne havas spirmalfacilon nek fortan korbaton malsame kiel antaŭe.  Plie bone efikis la operacio, ke kuracisto faris trueton sur la miringo kaj instalis tie tubeton. 

 

 

おかげで頭痛とめまいがなくなり、動くのが怖くなくなりました。

今度退院したらちょっと遠出をしてみよう、と思っています。

 

Kapdoloro kaj kapturniĝo jam malaperis kaj pro tio mi povas labori senĝene. 

Mi tial pensas, ke mi vizitu lokon iom malproksiman de mia domo post elhospitaliĝo. 

 

 

スポンサーサイト

  • 2017.10.19 Thursday
  • 20:16
  • 0
    • -
    • -
    • -
    コメント
    頭痛やめまいに悩んでいる人が沢山いますが、貴女の「鼓膜を切開して小さなパイプを埋め込む」という方法は一般的なのでしょうか?知らなかったお友達に教えてあげたい気がするのですが。。。
    • Sayuri
    • 2016/09/05 7:24 PM
    私の場合は中耳炎の治療として処置を受けました。

    内耳の侵出液が滞留しなくなって症状が軽くなりました。まだ聴力の回復は不完全ですけど、耳を病んでいる方の苦労がわかりました。
    • koharu
    • 2016/09/08 7:28 AM
    コメントする








        
    この記事のトラックバックURL
    トラックバック

    PR

    calendar

    S M T W T F S
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031    
    << October 2017 >>

    selected entries

    categories

    archives

    recent comment

    recommend

    links

    profile

    search this site.

    others

    mobile

    qrcode

    powered

    無料ブログ作成サービス JUGEM