6月16日 クロアチア、石灰岩の大地

  • 2017.06.16 Friday
  • 20:54

 

 

アドリア海(地中海の一部)に沿ってユリアンアルプスから南西に伸びるディナルアルプスがクロアチア西部を貫いています。そのあたりは石灰岩質で比較的水も豊富のようでした。これは途中で見た水車小屋の村。昔は水車で粉を挽くのを生業にしていたそうです。

 

Dinaraj alpoj etendiĝas de Julianaj alpoj tra kroacio sudorienten laŭ Adria Maro.  La alpoj estas kalka. 

Relative riĉa je akvo kaj ni preterpasis iun kroatian vilaĝon, kie oni vivis de muelado de tritiko per sia akvorado.   

 

 

 

プリトヴィッツェ湖沼群はディナルアルプスにあり、石灰岩が浸食されて美しい景観ができました。

西の九寨溝とも言われていて、現在は国立公園であり、ユネスコの世界遺産にも登録されています。

入口を入ってすぐの眺め。まずこの大きな滝まで降りて行きます。向こう岸には人の列が見えています。

 

Pritovico troviĝas sur monto de Dinaraj Alpoj, kaj ĝia pejzaĝo fariĝis bela pro la erozio de kalkoŝtonoj per akvo.  Oni komparas la lagaron de Pritovico kun ĉina lagaro Jiuzaigou,  kaj nun estas nacia parko kaj unu el mondaj heredaĵoj de UNESKO.   La foto montras la pejzaĝo tuj post enirejo.  Ni unue iris malsupren al la granda akvofalo.  Troviĝis vico de homoj ĉe la alia flanko de la rivero. 

 

 

 

やっと下について滝へと歩いて行きます。有名なので、とても人が多い!

 

Ni venis al la rivero kaj plu iris al la akvofalo.  Estas multaj turistoj, ĉar la loko estas fame konata. 

 

 

 

滝に着きました。ちょうど修学旅行のシーズンとかで、後ろの学生たちはイタリアから来ていたようでした。

 

Ni venis al la akvofalo.  Estis la sezono de lerneja vojaĝo, kaj kredeble la studentoj malantaŭ mi estas el Italio. 

 

 

 

これからまだまだ道が続きます。ガイドのお姉さんとツーショット。

クロアチア人は、ともかくすごく背が高い。しかも小顔。このお嬢さんも180センチ以上あるそうです。

彼女が傘を持っているのは、朝の天気予報では雨だったから。見事に外れましたけど。

 

Ni devis piedeiri plu.  Survoje mi fotiĝis kun la loka ĉiĉeronino. 

Al mi ŝajnas, ke ĝenerale kroatoj havas altan kreskon.  Ŝi estas alta pli ol 180cm-n. 

Ŝi portas ombleron, ĉar en tiu tago estos pluva laŭ veterinformo.  Feliĉe tio maltrafis.   

 

 

 

この湖沼群にそって上流へ向かうと、

 

Ni iris supren laŭ tiuj lagetoj.   

 

 

 

少し川幅が狭まってきました。

 

La rivero fariĝis iom mallarĝa. 

 

 

 

遅れないように、ひたすら歩き続けて、

 

Mi marŝis senripoze por ke mi ne malfruiĝu. 

 

 

 

公園の中ごろの湖に到着。湖沼群はまだまだずっと続いていますが、私たちの散策はここで終わり。

船でバスが待つ駐車場へと戻りました。

 

Finfine ni atingis la lagon.  Lagoj daŭras ankoraŭ  plu, sed nia marŝado finiĝis tie. 

Ni veturis per ŝalupo al la alia flanko, kie atendis nin buso en parkejo. 

 

 

この日も一日で約10000歩を歩きました。

 

En la tago mi marŝis longe, sume ĉ. dek mil paŝojn!

 

 

スポンサーサイト

  • 2017.08.16 Wednesday
  • 20:54
  • 0
    • -
    • -
    • -
    コメント
    一枚目の写真が綺麗で ため息でますね。

    どんどん進んでいくとまたまた 
    プリトヴィッツェ湖沼群 は ホント 素敵です!

    みせていただいて感謝です。

    歩くの大変でしたね。  よく歩かれましたこと。

    • hi
    • 2017/06/17 4:11 PM
    クロアチアは素晴らしく美しい国だと旅行した方から良く伺います。本当に見事な滝や湖ですね。きっと深く心に残る景色だったのでしょう、見せて頂いて有難うございます。
    • Sayuri
    • 2017/06/17 9:04 PM
    hiさん、コメントをありがとうございます。

    今回の旅行は直前まであまり気乗りしなかったのですが、さすが有名な観光地ばかりまわりましたからどこもとてもよかったです。

    まだシーズンオフということでそれほど観光客もいなかったし、旅行代も割安でした。それでも飛行機がビジネスクラスだったから、ゆっくり眠っていけたことも私にとってはうれしいことでした。

    同じ森と湖でもやはり日本の景色とは一味違いましたし…。
    • koharu
    • 2017/06/20 1:54 PM
    sayuriさん、本当に私が訪ねたところは魅力的でした。

    あんな恐ろしい民族紛争が起きたとは信字られないくらいです。いまだあちこちにその傷跡を見ることができました。

    スポメンカの書いた文中にあった、戦争の勃発で家族が分断されそうになったという逸話を思い出しました。
    • koharu
    • 2017/06/20 2:02 PM
    コメントする








        
    この記事のトラックバックURL
    トラックバック

    PR

    calendar

    S M T W T F S
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    << August 2017 >>

    selected entries

    categories

    archives

    recent comment

    recommend

    links

    profile

    search this site.

    others

    mobile

    qrcode

    powered

    無料ブログ作成サービス JUGEM