7月24日 ああ、干しトマト

  • 2017.07.24 Monday
  • 16:29

 

 

ずっと30度越えの暑い日が続いていました。おかげで畑の野菜も元気いっぱい。

ミニトマトが大豊作なので干しトマトを作ることにしました。

かんかん照りだったので一日干しただけでかなり乾きました。

 

Legomoj en legombedo bone kreskas, ĉar daŭris tagoj kun la temperaturo pli ol 30℃. 

Mi do decidis sekigi etajn tomatojn tro multe rikoltitajn. 

La suno forte brilis kaj tomatoj sekiĝis bonorde por unu tago. 

 

 

 

二日目はやや雲が多かったけれど風があったのでかなり乾きました。もう少し!と思ったとたん、3日目は雨模様。風通しをよくしたサンルームに置いておいたら3日目ですっかり乾きました。でも、…

 

En la dua tago estis iom nube, sed ili sekiĝis plu, ĉar iom ventis.  Mi pensis, ke ili baldaŭ bone sekiĝos, sed pluvetis en la tria tago.  Mi metis ilin en ĉambreton kun vitra muro, kaj aspektis, ke ili bone sekiĝis.  Sed...

 

 

よく観るとほとんどすべてのトマト、特に大きめのに、ぽつぽつとカビが生えています。ぎゃ〜ぁ!!

もったいないけれどみんな捨てました。とっても残念!天気が悪いときは、早めに冷蔵庫へ入れるべきでした。梅雨が明けて夏空が続くようになったら再度挑戦します。

 

Mi rimarkis sur ili aperis ŝim-punktoj.  Ve!  Bedaŭrinde mi devis forĵeti ĉion.  Mi devintus meti ilin en fridujon, kiam la vetero estas ne bona.  Mi tamen denove defios tion post pluva sezono kaj la somera suno brilos ĉiutage. 

 

 

 

 

スポンサーサイト

  • 2017.10.19 Thursday
  • 16:29
  • 0
    • -
    • -
    • -
    コメント
    惜しい!

    こんなにたくさん採れるのですね。

    乾燥トマト長持ちするのですね。

    私は買ったことしかないですが、おいしいですよね。
    • hi
    • 2017/07/24 9:48 PM
    hiさん、コメントをありがとうございます。

    ほんとうに、干しトマトって、生のとは違ってものすごく甘いですね。以前作った時はオリーブオイルにつけてそのまま人にあげてしまいました。

    こんどうまくできたら、カロリーカットのために冷凍保存するつもりです。

    数日前の大雨ではhiさんのところは大丈夫でしたか?雨雲がそちらを通っていたので、気になっていました。
    私のところは、いままで日照りだったから恵みの雨となっています。
    • koharu
    • 2017/07/25 4:15 PM
    コメントする








        
    この記事のトラックバックURL
    トラックバック

    PR

    calendar

    S M T W T F S
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031    
    << October 2017 >>

    selected entries

    categories

    archives

    recent comment

    recommend

    links

    profile

    search this site.

    others

    mobile

    qrcode

    powered

    無料ブログ作成サービス JUGEM