10月13日 Tさんのこと、Mさんのこと

  • 2017.10.13 Friday
  • 21:38

 

 

13日の金曜日だからというわけではありませんが…。

以前病院で一緒になったTさんのことを、ふと思い出しました。

 

Mi blogu pri iu afero, sed ne tial, ke hodiaŭ estas vendredo kaj la dek-tria.

Mi hazarde rememoris s-inon T.  Ni amikiĝis, kiam ni estis en hospitalo. 

 

 

いつも笑顔を絶やさず、頭の毛をピンクのゴムで留めてピンクのカーデガンにピンクのスリッパがトレードマーク。とても穏やかな優しい人でしたから、スタッフさんやほかの患者さんから慕われていました。廊下の散歩中によく会ったし、一緒に日の出を見たり写真のように朝陽を浴びたりしました。

 

Ŝi ĉiam ridetis, ligis hararon per rozkolora kaŭĉuka fadeno, portis roskoloran trikotjakon, kaj rozkolorajn pantoflojn.  Ŝi estis amata de malsanuloj kaj staboj en hospitalo, ĉar ŝi estis milda kaj ĝentila.  Mi fojfoje vidis ŝin promenanta sur kolidoro, kaj ni kune rigardis sunleviĝon, kaj sunumis kiel la foto.  

 

(一番右がTさん  T estas la plej dekstre)

 

まもなく退院しては発熱して戻ってくる、というのを繰り返すようになって、あまり廊下に出なくなったのですが、ある時ふらっと私の部屋に来て、しばらくみんなとおしゃべりをして帰りました。

 

Post ne longe mi malofte vidis ŝin, ĉar ŝi ofte ripetis elhospitaliĝo kaj enhospitariĝo pro febriĝo.  Sed iam ŝi vizitis mian ĉambron neatendite, kaj parolis kun mi kaj samĉambrinoj dum kelkaj minutoj.

 

 

私はそれからすぐに退院したのですが、その次の入院では顔を合わせることはありませんでした。そして入院仲間から亡くなったと聞いたのです。80歳になる少し前だった、ということでした。

私の部屋まで来たのはみんなにお別れをしたかったのだろうか、といまでも胸が痛みます。

 

Baldaŭ mi revenis hejmen.  Kiam mi enhospitaliĝis en la sekvanta fojo, mi tute ne vidis ŝin, kaj aŭdis, ke ŝi jam forpasis.  Ŝi estis apenaŭ okdek jaraĝa.  Mi pensas, ke eble ŝi venis al mia ĉambro por adiaŭi nin, kaj mia koro doloras. 

 

 

そんなことを急に思い出したのは、入院仲間のMさんの容態があまりよくないと知ったから。骨髄移植がうまくいかなかったようです。治療が奏功して病棟では会わなくなった人もたくさんいますが、中には残念な人もいて、何とも複雑な想いがこみあげてきます。太陽のようなMさんの笑顔にまた会えますように!と心から祈らずにはいられません。

 

Kial mi rememoris ŝin?  Ĉar eble mi aŭdis, ke mia amikino en la hospitalo s-ino M fartas malbonege.  Mi aŭdis, ke transplando de praĉelo de globulo ne sukcesis.  Ne malmultaj malsanuloj resaniĝas kaj jam ne enhospitaliĝos, sed iuj forpasas bedaŭrinde.  Ĉi tio malĝojigas min.  Mi deziras, ke mi povu revidi rideton de s-ino M. 

 

 

では最後はせめて明るく笑顔で。ん?不気味?下品?不謹慎?

 

Nu fine mi prezentos al vi ĉi-suban kun luma rideto.  Kio?  Ĉu horora?  Ĉu maleleganta?  Ĉu malkonvena?

 

 

 

スポンサーサイト

  • 2017.11.08 Wednesday
  • 21:38
  • 0
    • -
    • -
    • -
    コメント
    病院で一緒にしたお仲間のことを気遣う気持ちは
    よくわかります。  Tさんはお気の毒でしたね。
    またMさんもお元気になれば良いですね。

    私も退院時(もう4年前です)骨髄移植の方が
    とても調子悪そうで心配でたまらなかったのですが
    定期健診に行った時に元気になったと聞き安心したこと
    思い出します。
    • hi
    • 2017/10/14 10:37 PM
    Vendrede 13a ni havis en Gotenburgo t.n. Kultura Nokto
    Mi estis en urba biblioteko montrante Origamion inter 19.00-23.00
    Multaj partoprenis kaj mi sukcesis fari tian "rideton" kiun vi montris en via blogo kaj tiel donacis al juna knabino kiu tuj akceptis kaj faris "paroladon"
    kun la paperaj lipoj.
    Aliaj faris ranetojn, gruojn, skatolojn kaj steletojn.
    • inga johansson
    • 2017/10/15 1:49 AM
    Saluton, Inga! Koran dankon pro via respondo! Mi gxojas ke vi sukcese havis kunvenon de Origami. Kiam mi vidis "ridanta busxo"-n unuafoje, gxi tuj placxis al mi. Ecx mi havas malfacilajxon, gxi donas al mi rideton.

    Krome Origami estas unu el miaj sxatokupoj. Mi do deziras, ke vi faru diversajn belajn kaj amuzigajn origami-n.
    • koharu
    • 2017/10/15 10:33 AM
    hiさん、コメントをありがとうございます。お返事アップしたつもりが消えていました。ごめんなさい。

    病院では仲間同士だから、つらい副作用と闘っているのを聞くと他人ごととは思えませんね。Mさんにも何とか乗り越えてほしいと願っています。
    • koharu
    • 2017/10/16 8:23 PM
    お互いがお互いを思い合い、痛みに寄り添うことは、辛い治療や副作用を乗り越える一助となるのでしょうね。

    人によっては大きな大きな支えとなるのかもしれませんね。

    言葉を交わすことの大切さを改めて感じました。

    koharuさんのお優しい思いがMさんに届くことを願っています。
    • penko
    • 2017/10/24 10:09 PM
    penkoさん、コメントをありがとうございます。

    ほんとうに、おっしゃる通りだと思います。

    幸い、と言っていいのかどうか、入院のたびに知った顔に会いますから、同じ戦士!?として声をかけるようになりました。

    みんな辛いことは口に出さず、結構楽しい話題で盛り上がります。時にはスタッフさんも加わったりしておもしろいんですよ。田舎だからかな?

    そのせいか、みんなそこそこで元気でいられるのかもしれません。

    • koharu
    • 2017/10/25 11:20 AM
    コメントする








        
    この記事のトラックバックURL
    トラックバック

    PR

    calendar

    S M T W T F S
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
    << November 2017 >>

    selected entries

    categories

    archives

    recent comment

    recommend

    links

    profile

    search this site.

    others

    mobile

    qrcode

    powered

    無料ブログ作成サービス JUGEM