12月22日 今年最後のレッスン

  • 2014.12.22 Monday
  • 21:17


今日は今年最後のオカリーナレッスンということで、クリスマスコンサートと題して個人レッスンを受けている生徒さんたちの合同レッスンが行われました。これは仲間のHさんが作ってくれたお知らせです。

Hodiaŭ estis la lasta okarina leciono en ĉi-jaro kaj la lernantoj de sola ludado de okarino kune ekzerciĝis kadre de kristonaska komuna leciono sub la gvido de la instruisto s-ro S. 
Ĉi-suba imformilo estas farita de mia kolegino s-ino H. 




一日とても寒く、教室からは時々激しく雪が舞うのが見えました。

Estis tre malvarme tutan tagon kaj mi vidis neĝon falanta de tempo al tempo tra fenestro de la lernoĉambro.




こんな天気でしたが10人集まって、和気あいあいと、そして真剣に練習に取り組みました。そして、一生懸命に練習して皆さん満足したようで、どなたもいい顔で写真に納まりました。

Malgraŭ tia vetero dek lernantoj kunvenis kaj kune ekzerciĝis amikece sed  tre diligente. 
Ŝajne tio kontentigis nin ĉiuj kaj ni estis fotitaj kun rideto. 




初級の人がいたので入門で使う楽譜も使ったけれど、改めて基礎の練習をしてみて私にもとてもいい勉強になりました。「初心忘るべからず!」を痛感。もちろん途中で先生の素晴らしい演奏も満喫しましたよ。

Troviĝis komencantoj kaj ni ludis laŭ la baza muziknotaĵo, sed mi rimarkis, ke eĉ ĝi estas tre bona lernilo por mi.  Estas fakte, ke ne forgesu la unuan intencon.  
Kompreneble ni aŭskultis la belan ludadon de s-ro S dum la lernado.   


そして、仲間のAさんが手作りしてくれたクッキーまでおみやげに頂いて、今年のレッスンの楽しい〆となりました。先生そして皆さん、お世話になりました。来年もよろしくお願いいたします。どうぞよいお年を!

Ni ĉiuj ricevis de s-ino A mane faritan biskviton kiel donaco kaj tiel finiĝis la lasta leciono ĉi-jara en amikeca atmosfero.   Koran dankegon kaj feliĉan novjaron al s-ro S kaj la geamikoj!   



 

スポンサーサイト

  • 2017.04.18 Tuesday
  • 21:17
  • 0
    • -
    • -
    • -
    コメント
    コメントする








        
    この記事のトラックバックURL
    トラックバック

    PR

    calendar

    S M T W T F S
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031   
    << May 2017 >>

    selected entries

    categories

    archives

    recent comment

    recommend

    links

    profile

    search this site.

    others

    mobile

    qrcode

    powered

    無料ブログ作成サービス JUGEM