3月9日 オカリーナも春はうれしい!?

  • 2015.03.09 Monday
  • 11:47


この頃、私の町もだいぶ春めいてきました。
いただいた河津桜は散ってしまいましたが、春を感じたのか、きれいな淡緑の葉が元気です。
このまま捨ててしまうのがもったいなくて、挿し木をしてみました。根が出てきたらうれしいな。

Lastan tagon mi sentas, ke jam printempiĝas.
Kvankam ĉiuj petaloj de Kawazu-sakura jam falis, freŝverdaj folioj vivas kvazaŭ ili sentus prinpempiĝon.
Pro tio mi ne povis ĵeti la branĉetojn, sed plantis por ke ili plu vuvu.  Se ili kreskos, mi tre ĝojos. 




だんだん暖かくなるにつれて、オカリーナのご機嫌もよくなってきました。
オカリーナは、気温が低いと響かないし、しかも音程が低くなってしまうんです。

Ju pli varmiĝis, des pli fariĝis afablaj miaj okarinoj. 
Okarino ne bone sonoras kaj ĝia tonalto malaltiĝas, se la temperaruto estas malalta. 


おりしもS先生門下生によるオカリーナの発表会が、この6月に開かれることになりました。
いままでは先生の本拠地の仙台市で行われていたけれど、今度の会場は、なんと福島市音楽堂大ホール。

Nu decidiĝis, ke la okarina koncerteto de la lernantoj de s-ro S okazos en la venonta junio.
Ĝis la lasta fojo ĝi okazis en Sendai, kie loĝas s-ro S, sed ĉi-foje okazos ĉe la urba muzikhalo de Fukushima.


私にとっては、「え〜、マジで?」です!
でもそれは、私たちに響きが素晴らしい舞台に立って演奏する経験をしてほしい、という先生の願いから決められたこと。
というわけで、みんなちょっと驚いたようでしたが、それなりに楽しみにしているみたいです。

Tio estis ne kradebla al mi, sed li decidis la lokon por ke ni povu ludi okarinon en la famekonata muzikhalo, kie muzikiloj bone sonoras kaj la postsonoro estas longa.   


先日は、私が演奏するソロ曲とアンサンブル曲が決まりました。
雑用に追われてなかなか練習時間が取れないけれど、少しでも納得できる演奏ができるように、これから頑張らねば!

Antaŭ semajno mi ricevis muziknotojn por ludi okarinon sola kaj ensemble. 
Al mi mankas tempo por ekzerciĝi pro diversaj aferoj, sed mi strebos ekcerciĝi por pli bona ludado en la koncerteto. 

 

スポンサーサイト

  • 2017.03.21 Tuesday
  • 11:47
  • 0
    • -
    • -
    • -
    コメント
    物体は気温が低いと収縮するので,楽器の音程は高くなるかと思っていたのですが,金管楽器とオカリーナは違うのでしょうね。

    大ホールでのコンサート,成功すると,いいですね。(^^)
    • MOTOGEN
    • 2015/03/09 9:51 PM
    MOTOGENさん、コメントをありがとうございます。

    楽器が音頭でこんなに音色も音程も変わるということを知りませんでしたが、雅楽などで演奏されるの笙も、演奏前に小さな火鉢で温めている様子が見えますね。

    オカリーナも、寒いときは、しっかり息を送って温めておきます。、
    • koharu
    • 2015/03/10 12:10 PM
    コメントする








        
    この記事のトラックバックURL
    トラックバック

    PR

    calendar

    S M T W T F S
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031 
    << March 2017 >>

    selected entries

    categories

    archives

    recent comment

    recommend

    links

    profile

    search this site.

    others

    mobile

    qrcode

    powered

    無料ブログ作成サービス JUGEM